Olotila: nuhanen, väsyny
Kuuntelee: ei mitään

Joo... en nyt siis jaksa sen ihmeellisempiä kirjoitella... mutta siis tuon sivulaatikon "haluan/tarvitsen" -muokkasin, eli poistin kaikkein vanhimmat ja sitten muutia jo olen hankkinut... mutta siis juu.. :)

20.1.09
Tiistai.. ei mitään ihmeellistä, mun nimpparit, tottakai pakko seki päivä laittaa :D

21.1.09
Keskiviikko. Liikuntaa ei ollu, ku meil oli luento amiksesta ja iha turhaa raahasin liikkakamat ;/ Sitten oli kerho... mäki pääsin ku viime kerral olin kipee. Kerranki me tehtii jotaa, eikä maattu! :D

22.1.09
Eipä sen kummempii... viahteeks olin taas yksi syventäväs matikas, tai siis en mä siin ainees oo ollu yksi mut yleisest niiku.. jonna oli kipee. ei sen ihmeellisempii

Tämmöne pikkune nopeahko "ajan tasalle"-juttu vaan... ei sen ihmeempiä morjens!

-Hemutin