Olotila: tylsistyny
Kuuntelee: Lily Allen - The Fear

Joo... terve vaan taas. Musta tuntuu että mun ei oo mitään järkeä kirjotella tänne. Kuka tätä muka lukee? Ei ketään... Selenia nyt on ainoa ahkera joka jaksaa kuunnella näitä mun päättömiä tylsia juttuja. Mutta ei kukaan muu näitä lue. Vai lukeeko muka? Tuskin! Mutta juu, en oo lopettamassa, ette pääse musta eroon. Jatkan tätä vaikka ihan itseni takia sitten. Tylsää kun nytkin on niin tänne tulin aikaa tappamaan... Tiäädään... ei saisi olla koneella jo heti aamusta. Ja joka päivä ja koko päivä! Mulla on hirvee koneriippuvaisuus. Miten tästä pääsee irti? :O Ei millään, jos multa kysytään. Miten mää pärjään tulevan kesänkin. Kun käydään mökillä ja alastarolla, viime kesän oli kannettava ain mukaan. Nyt kun mul on tää pöytäkone, niin sitä ei pahemmin mukaan kannella. Ihan hyvähän se mulle vaan on, mutta mulle tulee kauheet vierotusoireet! :F En kestä! Huoh. Ei mulla mitään asiaa ollu... kunha tulin sitä aikaa tappamaan, teitä ärsyttämään ja turhia selittelemään.. Joten se o moro ny.

Hemutin