..tiiän, hyvin surkea otsikko, mä oon vaan kerta kaikkiaan huono keksimään niitä. Mutta siis joulu lähestyy, enää (nopea päässälasku...) 15 päivää jouluaattoon, huij! Aika kuluu niin piru nopeesti, kaks viikkoo ja sit meil on pippalot, mein nelikol. Selenial tarttis ostaa synttäri lahja, ne o vähä niiku syndepippalot. Tulee kiire. Joululahjoikaa en oo kellekää ostanu ja mulla on semmoset 14 euroo ettäh... sillä pitäis ostaa niiku se synttärilahja, joululahjat mein nelikol, eli 3 kaveril, Vetukal :D, Heputtimel, äitil, iskäl ym... et sillee. Täytyy toivoo et iskä antais ees vähä rahaa. Vaik sil ei ny oo paljoo antaa...
Johtunee siit et mein perhe lähtee 26.12.08 Espanjaan, Kanarian saarille <3 Ihanaa, pääsen vähän sinne lämpöseen... mutta juu rahaa tosiaan tarttisin ja omia lahja ideoitakin koitan pähkäillä ja yritän kehittää jotaan listaa, kysyin ny Selenialt et haittaako sitä jos matkin sen lista ideaa, toivottavasti ei. Selenia ihana <33
Mutta siis listaa mietin, olen huono keksimään toiveita, mieleen tulee vaan kaikkee semmost öky kallist, mihi kellää ei voi olla rahaa, eikä tarviikkaa, enkä tuu semmosii saamaa, mut koitan keksii jotaa semmost hyödyllist mitä mä ny tarttisin. Tietty kaikki semmoset sukat, alusvaatteet, kynät, vihot etenki, karkki ja tietty raha on aina tervetullut mut koitan kehitellä lisää :D

Nyt moemoe ja näkyillään taas! :)