Äidin tyttö

( ) ensimmäinen sanani oli äiti
( ) saan suurimman osan rahoistani äidiltä
( ) olen äitini näköinen
(/) arvostan kaikista maailman ihmisistä eniten äitiäni
(x) riitelemme äidin kanssa harvemmin kuin kerran viikossa
( ) olen joskus haaveillut olevani samanlainen kuin äitini
(/) en pärjäisi ilman äitiäni
(x) minulla on maailman paras äiti
(/) äiti on kivempi kuin isä
( ) olen sanonut viimeisen kuukauden aikana rakastavani äitiä

total: 3½

Isin tyttö

( ) ensimmäinen sanani oli isä
(x) isälläni on hieno auto
( ) haluaisin isäni kaltaisen miehen itselleni
(/) isälläni on hyvä maku
(x) minulla on maailman paras isä
( ) olen viimeisen viikon aikana halannut isää
(x) pappa betalar
(/) isäni on komea
( ) vietän mielelläni aikaa isän kanssa
(x) en häpeä isääni

total: 5

Minä olin näemmä isin tyttö =) Ja sitten kaikki kopioi omaan blogiinsa ja testaa myös! :)