Olotila: Nälkä, kipee...
Kuuntelee: Katy Berry - Hot N Cold

Joo, moro! Minä täällä jälleen... kouluun tuskin tuun enää loppuviikkoon, kipeenä makaan ja tuntuu että vaan pahenee, toivottavast ei mee koko viikonloppu mönkään... :/ Sit harmittais. Joo.. niinkun jo eilen valitin ja niiku otsikossa lukee, mulla on nälkä! Kukaan ei oo käyny kaupassa ja eilen jo jääkaapissa oli pelkkä valo. Mä tahon ruokaa, täytyyy viel jaksaa reilu tunti oottaa et iskä tulee ruokakaupast, jos se ny yleensäkää muistaa koko asiaa, sil itellähä on kuitenki jotaa maksalaatikkoo, ni eihä hän sit mitää tarvii, joten ei koko ruokakaupaskaa tarvii käyä :/ Iha yleist...

Mut joo... oon sit tänää koko päivän aikaa syöny tasan yhen hapankorpun, jotka loppu siihen ja juonu vettä ja teetäki yhen kupin... että silleen. Mut juu, eipä tässä muuta, koitan parantuu, etten jäis koulust kauheest jälkee, niiku varmaa oon jo jääny. Moemoe!

Hemu