Heipparallaa vaan tännekin päin, pitkästä aikaa. Mä tiedän että lupailin kirjoittaa usein, mutta taas on reilu viikko vierähtäny, sori hirveesti. Ei vaan oikeesti jaksais mitään, mun elämä on tällä hetkellä aika kiireistä ja sellasta angstaamista että! Sain ny kuiteski raahattuu itteeni tänne ja jotakin ny yritän tähänki keksii. Turhaahan mä taas selitän, mutta ei mulla taaskaan oo mitään sanottavaa, kui mä aina kirjotan tänne tällasta moskaa? O.o Olenko outo? Sitä on täs mietittu kuule nelikos ja etenki Selenian kans :D Et me tosiaa koulus taidetaa olla pikkase ei ny ehkä outoi mut "erilaisii" :D Siis niiku me ollaa aina vaa nelistee ja sillee...

Mutta jos ny palattais taas aiheeseen. Otsikkoon siis. Noh, nää on näitä meijan nelikon omia juttuja taas, että kaikkea sitä aina tulee keksittyä. Minähän olen siis Pekko :) Ja Selenia on Kai. Tuli tossa kun selkälihaksia tehtiin viimeviikolla jo, olis edelliseen kirjotukseen voinu laittaa... mutta siis Selenia kiusas muo aina ku noustiin ni hän sano "kai.." ja mä tuttuun tapaan repeilin, vaikkei ollu mitää ihmeellist ja myöhemmi hänest sit tuli Kai ja musta sitten Pekko.

Noh eilen sitten ruokalas naurettiin taas omiamme ja oltii ihan melkee itkun partaal ku oli nii kivaa ja vatsalihaksii sattu jo! Sitten Tinju... nimi vähä muokattu :D Ni hän taas viisaana siinä sitten sano että: "mä oon oikee viisasten kivi"... ja eiköhän kaikki revenny oikee kunnolla, hyvä ettei ruokaa tukehduttu! Ja siitä lähtie hän o sit ollu Viisasten kivi, voi että.... =) Keppi, nimi sekin muutettu :D (inside juttuja), hänel ei oo mittää ihmeellist nimee tullu vastaan viel, mun tietääkseni. Kertokaa jos on, mä en oo kuullu, KAI? =D

2101473.jpg

Flickr  &  Hemu